O vacanta prin campurile de lavanda din Provence. Atat a fost nevoie. Intorsi acasa in Timisoara au decis: trebuie sa avem propria cultura de lavanda! Asa s-a nascut brandul Mayie, in spatele caruia stau viziunea lui Tudor Panait si creativitatea Irinei Panait. Cu alte cuvinte, efortul de echipa intre doi oameni diferiti care lucreaza bine impreuna.

Experienta cultivarii lavandei vine la pachet cu multe informatii despre relatia cu plantele, iar urmatorul pas natural este cel de procesare. „Grija pe care ne-o acordam noua insine ca familie presupune utilizarea de produse cat mai naturale si de calitate.” Aceasta este credinta familiei Panait. Combinata cu pasiunea pentru packaging si tot ceea ce inseamna marketing si sustinuta de atuurile fiecaruia in parte, aceasta credinta a dat nastere unui scop comun: cel de a crea produsele proprii.

Pentru ca intreaga aventura a familiei Panait se bazeaza pe aflarea solutiilor de ingrijire naturala, am cautat sa invatam de la ei. Iata ce recomanda ei:
- citeste recenzii la produsele respective, pentru a te asigura de eficacitatea produsului
- verifica pretul - echivalentele sintetice ale produselor naturale au fost dezvoltate pentru a reduce costurile de productie, deci de multe ori pretul poate fi un indicator al faptului ca produsul chiar este natural
- verifica ingredientele - se intampla mai des decat v-ati astepta ca produsele cu eticheta “verde” de pe piata sa nu fie naturale

In e-shop-ul Coltul Naturii vei gasi mai multe produse Mayie, pe care le recomand cu incredere. Tudor si Irina sunt niste „visatori pragmatici”, astfel ca planul lor este sa atinga o diversitate mare de produse, sa fie prezenti atat in lanturi mari de magazine, cat si in cele de nisa.